Perfecte french met biab! Super lief en neemt echt de tijd voor wat je wilt💓
Savanna•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden altijd ♥️
fatiha•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg professioneel en vriendelijk ❤️
Abigail •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel klant vriendelijk en je word helemaal op je gemak gesteld supper blij met het resultaat ook ! 🤩
Sara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog nooit eerder Biab treatment laten doen, voor het eerst bij NailNurse en zeer tevreden. Nagelstyliste Aya is heel zorgvuldig en nauwkeurig in haar werk en bovendien ook heel vriendelijk en relaxt in omgang.