Ik ben voor het eerst geweest, super tevreden. Aia is een hele lieve meid. Ze neemt de tijd en luistert naar je wensen en geeft adviezen.
Anita•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een goede service bij Aia😊
Yosera •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerlijk netjes en lieve medewerker aya
Amina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I’m in luvvvvv! Me nagels zijn prachtig, zowel handen als voeten. Aia is echt een toppertje, superlief en sociaal! Je hebt er weer een vaste klant bij en nog 271810 anderen, super veel complimenten gehad.
Deborah•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne plek, ze doet haar werk zo precies en perfect. Onlangs dat ze niet lekker voelde heeft ze alsnog haar best gedaan om haar klanten niet af te zeggen.