Een hele fijne behandeling in een prettige omgeving.
Ik kom zeker terug!
Behandeling door Staff 3 •Chinese Massage
Kaori•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Uitstekende prijs/kwaliteit. Erg vriendelijke mensen
PedicureToon alles…
Hans•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede massage gehad. laatste 10 minuten was wel gehaast allemaal dat vond ik wel jammer. 3 keer geweest nu. Drukt op de goede punten en masseert die. soms wat pijnlijk maar dat moet kunnen.