Geweldig heel verzorging veel geduld gastvrijheid
Feest 🥳 voor mijn haar lekker weer verzekerd aan mij zelf
A.H.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een feestje voor mijzelf en mijn haar. Betty weet de mooiste krullen te creëren. Na de knipbeurt... geen urenlange styling nodig. Het zit gewoon perfect.
L.v.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always become happy here
M.V.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Brilliant hair cut & always a great service. Thank you
J.M.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Betty was so incredible to my daughter. We are so happy with her hair cut. Thank you!