A lot of real attention, nice and relaxed atmosphere!
Hair cut en highlights is beautiful. Thanks to Betty!
Miriam
M.H.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always!❤️😁
A.V.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd goed geknipt in gezellige sfeer.
P.A.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige en rustgevende sfeer, prachtig muziek op de achtergrond, mooie en lichte zaak. Vriendelijk ontvangen door Betty, was alsof ik haar jaren kende;-) Nam echt de tijd om mij advies op maat te geven. Best wat geleerd over mijn haar en ga zeker aan de slag met de tips. Nooit geweten dat mijn krullen zo mooi konden zitten dus super blij dat ik geweest ben. Kom graag terug!
S. .•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Betty is een prettige kapster, legt alles rustig uit. Mooi geknipt ook!