Goed advies gekregen en goede producten.
Sandra was heel voorzichtig met kammen (pijnloos).
Styling door Sandra•Krullen-knippen
Nena•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb je krullend of kroeshaar dan ben je bij The Way aan het goeie adres ze hebben verstand van het haar en zijn vakkundig dus zoek je een goeie kapster of heb je advies nodig voor je haar dan zit je goed. Ik ben meer dan tevreden.
Styling door Sandra•Black hair - vrouwen knippen
Jessica•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super kapper!!. Nemen de tijd en zijn heel aardig. Je komt in een warm bad.
Styling door Sandra•Black hair
Ella•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top
Styling door Betty•Krullen-knippen
Clarissa•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
I love the way Betty takes you through every part of your experience, answers questions, and give great at home hair card instructions