Allerbeste krullenkapper van Haarlem & omstreken. Betty neemt lekker de tijd voor haar klanten en is altijd erg gastvrij, tijdens het knippen kun je altijd een lekker praatje maken. Een mega aanrader dus!!
Styling door Betty•Krullen-knippen
Maxime•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig geholpen door Betty. Zij heeft de bos stro op mijn hoofd weten om te toveren tot een bos golvende krullen! En ze is ook nog eens heel aardig :-)
Styling door Betty•Krullen-knippen
Jasmijn•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voelde me echt verzorgd en liefste kapster die ik ooit heb meegemaakt.
Aanrader
Styling door Sandra•Black hair - vrouwen knippen
Willemijn•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke ervaring.de salon is leuk ingericht en er werd gospelmuziek gespeeld. Er werd ruim de tijd genomen voor wassen en knippen. Ik ben heel blij met het resultaat!
Styling door Betty•Krullen-knippen
Aaf•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke kapster die goede tips geeft hoe ik mijn haar moet verzorgen. Daarbij heeft ze mijn coupe stro veranderd in coupe weelderige krullen. Ook nam ze de tijd. Geen gehaast. Ik voelde mij helemaal de prinses