Voor het eerst bij de Barber voor mijn baard, top ervaring in Brielle en de baard zit keurig in model!
Leuke zaak en leuke mensen! Al met al meer dan tevreden!
Bram•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer fijn geholpen, tot de volgende keer.👍😊
Jan•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer tevreden over het modelleren van mijn baard , dit was mijn 2de afspraak maar zo tevreden dat ik hier heen zal blijven gaan
Danny•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie service vriendelijk top zaak
Laurens•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden over deze zaak. Was er voor de eerste keer en het is vriendelijk en professioneel. Ben blij met het resultaat