Haar weer strak geknipt..baard weer scherp bijgewerkt.. Heel tevreden !
Osman•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer fresh het weekend in! Bedankt
Kenn •ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer scherp geknipt door Ramon
Osman•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig! Goede koffie, goeie gasten 👌🏻
Stephan•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Liep binnen en had de mazzel gelijk te kunnen worden geholpen. Vakkundig en vriendelijk personeel, zaak heeft een prettig interieur, goed prijs-kwaliteit.