Proffessioneel geholpen, alle corona maatregelen keurig verzorgt ,handen ontsmetten, en personeel draagt handschoenen en mondkapjes. Keurig
Uiteraard zeer goed geknipt met leuk gesprek
Ruud•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel netjes geknipt en vriendelijke ontvangen...
Een vaste klant erbij..👍
Bobby•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ramon heeft me perfect geknipt. De haren op mijn verzoek veel langer gelaten, goed overblijfsel van de gedwongen sluiting. Prijsverhoging met 20% is ronduit absurd! Regering moet de eigenaar niet langer subsidiëren.