Prima geholpen vandaag, ging tevreden met een stak kapsel naar huis. En ook netjes en beleefd na wat kleine aanpassingen op mijn verzoek, aangezien ik ga trouwen over een paar dagen.
Remo•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
vind het een hele goede zaak; vriendelijk mensen, op tijd geknipt; goede sfeer en kwaliteit ban het knippen is toppie....
Rene (vader van Dylan )•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie gasten, relaxte sfeer.
Stefan •ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer zeer goed geholpen 👍
Jan•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker relax en goed geholpen! Mijn baard en haren zijn weer netjes steak! 👍