Ruben is voor mij een nieuwe Barber in Brielle hij heeft het top gedaan 👍🏻mijn zoon heeft moeilijk haar maar daar heeft Ruben geen last van. zit het super 😁
Kevin•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top Barber!!!
Jeffrey•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed en er vriendelijk!
Edwin•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zonder afspraak zeer goed, gezellig geholpen en vakkundig geknipt. Tot de volgende keer.
Wim van Beekhoven