Ik kom hier al heel lang elke 2 maanden voor een pedicure behandeling. Ik ben altijd heel erg tevreden. Mijn teennagels en voeten worden altijd heel goed en fijn verzorgd. Ik ga altijd met een goed gevoel weg.
Er werken fijne, lieve en rustige medewerkers.
Maar vandaag ben ik niet fijn behandeld. De pedicure was lang met mijn voeten bezig en liet duidelijk merken dat ze het niet fijn vond.
Maar dit vind ik niet iets om te laten merken aan de klant. Voet massage was erg kort door de tijdsnood
Behandeling door Therapist 3•Pedicure
Nick•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Really good treatment!
Behandeling door Therapist 4•Deep tissue massage
NK•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice place! We go quite often for relax massage or pedicure. This is very clean and the staff is top notch!
Behandeling door Therapist 2•Pedicure
nicolas•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zijn aardig mensen en het voelt vertrouwd ik ga zeker weer naar toe
Behandeling door Lobsang•Pedicure
Sandra•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The therapist was very professional and her job was great! I'll continue to go to this place!
Behandeling door Therapist 4•Rug-, schouder- en nekmassage