This was not a good session. The therapist was not good. She was super slow, leaning towards the wall, using one hand only and there was no sequence. She clearly is inexperienced or was very uninterested. Not used to this bad quality here. Too bad.
Behandeling door Therapist 2•Ontspanningsmassage
Gaby•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik weet dat alle medewerkers echt wel goed zijn maar de ene beter dan de andere. Mijn voeten waren glad maar ik had meerdere zere plekken waar te hard was geschaafd met de eeltrasp. Ook een pijnlijk wondje op nagelriem. Meestal gaat t goed maar nu niet zo dus. Had ook sterk het gevoel dat de dames (mij een beetje uit) zaten te lachen al pratend in t Tibetaans dat weet natuurlijk niet of het uitlachen of toe lachen was. Voelde niet chill.
Behandeling door Lobsang•Pedicure
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deep tissue massage was really good. Pedicure was however VERY average - poorly filed, cuticles untreated. I could have done it myself (and I am not very good at it, hence the reason I outsource this service).
Behandeling door Therapist 2•
PedicureToon alles…
Maria•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top, hele goede massage!
Behandeling door Lobsang•Rug-, schouder- en nekmassage