De massage an sich was oke. Zacht en hard masseren werd elkaar afgewisseld. De massuese was ook heel vriendelijk. Mijn grootste probleem met deze plek was dat ik het moeilijk vond om te ontspannen met zoveel geluiden in de zaak. Ik lag achter een schot dat grensde aan de entree, waardoor ik steeds gestoord werd door mensen die binnen kwamen en hardop praatten. Ook werd er tijdens de massage niet echt veel aandacht besteed aan mijn onderrug, waar ik wel speciaal om had gevraagd
Behandeling door Therapist 2•Rug-, schouder- en nekmassage