Prima plek, vond het alleen minder bij het afreken, had behandeling van €60 voor 1 uur. Tijdens de behandeling vroeg ik of het halfuur langer kon doorgaan. Dat was okay. Bij het afrekenen was het ineens €100 voor 1.5 uur. Heb niets erover gezegd omdat ik tevreden was met de massage. Daarom 1 ster minder!
Behandeling door Lobsang•Ontspanningsmassage
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed en professioneel!
Behandeling door Therapist 3•Ontspanningsmassage
Sara•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good service
Behandeling door Therapist 3•Deep tissue massage
Irina•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer in de salon. Ze nemen uitgebreid de tijd, vragen je waar de pijnpunten zitten en nemen hier de aandacht voor