Vriendelijke mensen! Ik had last van mn schouders en rug hoopte dat dit los zou worden gemaakt of gekraakt. Maar helaas meer een relax massage. Heel vriendelijk, super schoon, maar nog na behandeling wel nog vast op veel plekken.
Behandeling door Lobsang•Rug-, schouder- en nekmassage
brit•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne massage! Zeker de moeite waard.
Behandeling door Lobsang•Ontspanningsmassage
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne en stevigemassage. Je kan zelf aangegeven welke delen van het lichaam extra aandacht nodig hebben. Fijne masseuse
Behandeling door Lobsang•Ontspanningsmassage
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastic energy, atmosphere and service. Definitely coming back.