Was een fijne behandeling. Door COVID regels iets anders dan normaal, maar al met al prettig. Ik kom graag terug bij Angus!
Kleuren - volledig
Josephine•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
I can highly recommend having your haircut with Kevin. He did an excellent job, considering my structure of the hair, shape of the face and previous haircuts. This is exactly what I was looking for. Great job! Definitely a recommendation :)
Vrouwen knippen
Ugne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Angus heeft supergoed en secuur geknipt!
Vrouwen knippen
Juliette•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben blij met mijn haar. Het is mooi geknipt en gekleurd. Ik vond het wel lastig dat mij wel erg vaak tijdens mijn behandeling extra's 'verkocht' werden. Bijv. producten en diensten.