Ik was vanmiddag bij Tricia. Zoals altijd heb ik een geweldig kapsel gekregen en lekker gelachen.
Ik vind het echt heel leuk om daarheen te gaan. Ik word er altijd goed behandeld; alle medewerkers die ik daar heb ontmoet, zijn geweldig! Ik raad deze salon iedereen aan.
Mnr.•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Kundige en betrokken kapsters die van hun vak houden
Styling door Patricia•Vrouwen knippen
Yvonne•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd goed geknipt en vriendelijk geholpen door Patricia. Ik kom hier al jaren :-).
Marianne•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Lekker snel en goed geholpen. Altijd weer goed geknipt