Hele fijne en deskundige kappers. Ik ben weer heel blij met mijn kapsel, hoe het geknipt is, de styling en (bij)kleuring.
Styling door Brett•Vrouwen knippen
Mariska•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd blij de deur uit.
Styling door Michelle•Vrouwen knippen
Ellen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Hier kom ik zeker terug! Fijne, gezellige kapper en het belangrijkste; mijn haar is mooi geknipt :)
Styling door Brett•Vrouwen knippen
Annelin•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne, eerste knipbeurt in deze salon. Ik kom terug!
Styling door Sara•Vrouwen knippen
Camilla•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Absolutely five stars for Michelle! From the moment I walked in, she made me feel welcome and completely at ease. She really took the time to listen to what I wanted, asked thoughtful questions, and offered expert advice.