Fijne behandeling, alles werd goed uitgelegd en er werd goed geluisterd. Daardoor wist ik waar ik aan toe was en hoe lang het ongeveer zou duren. Het eindresultaat van de keratine behandeling is prachtig. Ik ben er heel blij mee. Zeker een aanrader om je hier te laten behandelen.
Styling door Michelle•Keratinebehandeling
Nicoline•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Brett is very good at what he does, he understands what you want, advises accordingly and loves his work, which you can tell by his results and the warm atmosphere he creates in the salon.
Styling door Brett•Highlights - heel hoofd
Otilia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kappers, vooral ook in model knippen.
Styling door Brett•Vrouwen knippen
AE•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Styling door Brett•Vrouwen kleuren
Mae•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Je voelt je welkom,er wordt goed naar je geluisterd. Goed geknipt.