Brett heeft m’n haar fantastisch geknipt, het zit weer geweldig! En het was gezellig zoals altijd!
Styling door Brett•Vrouwen knippen
Andrea•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd super tevreden over alles!!!!
Styling door Michelle•Vrouwen knippen
Suzan•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden!
Styling door Michelle•Vrouwen knippen
sanne•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne kapsalon, erg tevreden met de dienstverlening, de kundigheid en de sfeer, aanrader !
Styling door Brett•Vrouwen knippen
Roos•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren met veel plezier bij Michelle, Sara en Brett. Het team is zeer professioneel en geeft altijd persoonlijke aandacht, waardoor je je meteen welkom voelt. De salon ziet er bovendien prachtig uit — zeker nu met de mooie kerstversiering. Altijd een fijne ervaring en een aanrader!