Hele fijne kapster die goed met je mee denkt! Ben blij met mijn kapsel☺️
Styling door Michelle•Vrouwen knippen
Megan•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne salon en heel goed geknipt. Michelle is kundig en leuk om mee te kletsen. Zeker een aanrader.
Styling door Michelle•Vrouwen knippen
Mo•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Michelle knipt echt prachtig! 😍
Styling door Michelle•Vrouwen knippen
Ramona•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn haar, en klantvriendelijkheid ❤️
Styling door Sara•Vrouwen knippen
Karish•4 maanden geleden
Geverifieerde review
The whole team was so lovely and made me feel super welcome. You can tell Michelle is an expert, quick and efficient but still gave me advice and tips on how to style my hair. Left super pleased.