Bijzonder professioneel en klantvriendelijk. Mijn gelnagellak zat er 3 weken fantastisch op.
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Maureen•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon!
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Marieke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne plek om je nagels te laten doen!
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Feija•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Opvullen duurt erg lang, om en nabij 3uur.
Persoonlijk vind ik dit erg lang en zeker ook voor het bedrag wat je per 1 januari betaalt. Prijs en kwaliteit vergelijking vind ik slecht. Zeker gezien dat er na 2 dagen al je nagellak eraf gaat.
Erg vriendelijk vrouw maar jammer genoeg met weinig ervaring.
Behandeling door Rose•Gelnagels
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Rose gaat heel nauwkeurig te werk en het eind resultaat was perfect, ik ga zeker terug😊