Rose sprak niet veel, maar de behandeling was goed. M'n gellak is nu al drie weken mooi!
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve mensen, welkom gevoel en heel goeie gellak manicure. Erg precies gewerkt en de tijd werd voor je genomen.
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Sofie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
As usually Rose is lovely and very professional
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Sara•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd heel hartelijk ontvangen door Rose en haar man. Ik kreeg wat te drinken en wat te eten aangeboden en er werd zeker gemaakt dat ik comfortabel was. Rose gaat heel secuur te werk en let ook op de kleine details. Ik zou hier zeker terug komen!