Utrecht Hairstyle is top en Lana knipt supergoed!! Ben al jaren een heel tevreden klant.
Styling door lana•Vrouwen knippen
Fien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing.
Styling door lana•Vrouwen knippen
Ayşegül•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad. Eerlijk advies en in goed overleg geknipt.
Ook de wenkbrauwen zijn heel mooi geworden.
Alleen de inrichting is minder gezellig, maar laat je dat zeker niet tegenhouden.
Super aardige kapster, was heel gezellig!
Behandeling door lana•
Vrouwen knippenToon alles…
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service, nette zaak en goede kapster!
Behandeling door Hanan•
Vrouwen knippenToon alles…
Karlijn•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lana was great. Very nice and sincere and caring and knew exactly what I wanted and did a great job