Lana did a wonderful job. I am extremely happy with the job she did. I will definitely be returning.
Behandeling door lana•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Jessica•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top hier
Styling door Nael•Mannen knippen
Luca•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig personeel en snel geholpen, kom zeker terug!
Styling door Nael•Mannen knippen
Lester•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top wenkbrauwen en een fijne behandeling!
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Latifa•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik rij 30 kilometer voor deze zaak, want ik kom niet uit de stad. Ik neem mijn zoon mee en sinds kort mijn dochter van 19, omdat ik zag dat de dameskappers ook prachtig werk leveren, stelde ik het voor. Mijn dochter heeft geweldig haar en is erg zuinig op haar looks. Ze was zo blij met het resultaat. Alles is zo verzorgd en ze begrijpen precies wat je wilt. Ik ga niet meer weg.