Vandaag geknipt door Nael, en zeer tevreden. Zeer gedreven en vakbekwaam. Het kan nog, voor een laag bedrag perfect geknipt worden!
Styling door Nael•Mannen knippen
Koen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eigenlijk zijn Nael en zijn salon 10 sterren !! Maar ja, ik mag er maar 5 geven.
Styling door Nael•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great! See you next time Nael
Styling door Nael•Mannen knippen
Freek•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had heel expliciet van te voren aangegeven dat ik alleen de puntjes eraf geknipt wilde. De kapper begreep mij niet en daardoor kwam er iemand anders het vertalen. Nadat ik duidelijk met mijn vingers had laten zien hoeveel eraf mocht ging de kapper aan de slag. Op de helft van de knipbeurt ging er al gigantisch veel haar af waarna ik aangaf dat het echt al veel te kort is. Vervolgens begreep de kapper mij weer niet. Uiteindelijk ben ik echt meer dan de helft van mijn haar verloren. Niet oke.