Ik kom al jaren , ben heel tevreden met alles welke behandeling je laat doen , kan je met vertrouwen laten doen. Je gaat met tevredenheid uit de salon.
Behandeling door Hanan•Gezicht threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd: professioneel geholpen, vriendelijke sfeer, heerlijke hoofdmassage tijdens het wassen, en heel tevreden met mijn kapsel.
Behandeling door Hanan•Gezicht threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel en blij met mijn haar
Styling door lana•Vrouwen knippen
Marieke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always efficient and price is reasonable
Behandeling door Nael•Gezicht threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd snel een afspraak om te knippen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk geholpen.