Knip al jaren bij Nael. Hij heeft oog voor detail, is getalenteerd en vakkundig. Aanrader!
Styling door Nael•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn kundig gedaan, erg fijn!
Behandeling door Nael•Wenkbrauwen - threaden
Milou•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hij is aardig en knipt fantastisch. Ik kom altijd als herboren naar buiten
Styling door Nael•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Supertevreden met wenkbrauwen! Kom zeker terug❤️
Behandeling door Nael•Gezicht threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aandachtige en zorgvuldige hairstylist/kapper. Fijne, ruime, lichte en schone salon, vriendelijke/vrolijke kappers. Mijn kapsel zat nog nooit zo goed en mooi, er was aandacht voor elk detail. Fijne zowel professionele als persoonlijke benadering.
Nail is erg professioneel