Zoals gewoonlijk weer super tevreden. Lana is nog steeds het beste wat mijn wenkbrauwen had kunnen overkomen. Ik heb veel verschillende salons geprobeerd maar nergens zo goed resultaat als hier. Lana ziet precies wat er bij je gezicht past, denkt mee met wat je wilt en ben dus weer erg blij met het resultaat!:)
Gezicht threadenToon alles…
Irene•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette kapper!!
Styling door Hanan•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een positieve ervaring! Ze vragen en luisteren naar wat je wensen zijn. Altijd tevreden over het resultaat :)
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Loubna•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb duidelijk uitgelegd wat voor een kapsel ik wilde en zelfs meerdere foto's laten zien. Het resultaat lijkt er van geen kant op.
Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wilde mijn haren verven, maar de kleur die ik eigenlijk wilde was niet mogelijk met mijn haar. Personeel nam echt de tijd voor me en dacht goed mee voor een alternatief. Was wel prijzig.