Ontzettend mooie highlights en mooi gestyled haar!
Styling door lana•Highlights - heel hoofd
Noor•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Always the best service and the best result
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hij heeft mijn haren heel goed geknipt en was ook heel vriendelijk.
Vrouwen knippen
Charlotte•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn coupe!
Styling door lana•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Afzetterij. Tijdens het knippen wordt er niet met je gecommuniceerd. Zonder mijn toestemming/instemming wordt opeens mijn haar gekruld, waardoor ik uiteindelijk €7 extra moest betalen. Echt belachelijk.