Kom hier regelmatig voor mijn wenkbrauwen, altijd snelle en goede service. Mijn wenkbrauwen zien er keer op keer weer super netjes en strak uit. En ze worden nooit te dun geëpileerd!
Behandeling door Nael•Wenkbrauwen - threaden
Sanne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapster was super lief en dacht echt met me mee. Ze heeft mijn haar prachtig geverfd! Daarnaast ook een hele fijne sfeer.
Styling door lana•Highlights - heel hoofd
Kirsten•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima knipbeurt
Styling door Nael•
Mannen knippenToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Iana is a perfect professional, caring, nice .
I love my new haircut and happy with the experience!
Styling door lana•Vrouwen knippen
B•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn geknipt, niet helemaal naar van te voren aangegeven wensen, echter kleine taalbarrière dus wel verklaarbaar.
Prettige vakkundige kapper verder.