De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2926 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Kom hier regelmatig voor mijn wenkbrauwen, altijd snelle en goede service. Mijn wenkbrauwen zien er keer op keer weer super netjes en strak uit. En ze worden nooit te dun geëpileerd!
De kapster was super lief en dacht echt met me mee. Ze heeft mijn haar prachtig geverfd! Daarnaast ook een hele fijne sfeer.
Prima knipbeurt
Iana is a perfect professional, caring, nice . I love my new haircut and happy with the experience!
Fijn geknipt, niet helemaal naar van te voren aangegeven wensen, echter kleine taalbarrière dus wel verklaarbaar. Prettige vakkundige kapper verder.