Ik laat hier eens in de zoveel tijd mijn wenkbrauwen doen en ben altijd super tevreden. Aardig personeel, en heel mooi resultaat! En dat voor zo'n lage prijs. Zeker aan te raden!
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Ellen•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Hanan•Mannen knippen
Tim•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lana did my haircut. She is such an attentive and meticulous person when she deals with your hair. It is obvious that she loves what she does, She give me a super stylish haircut with her professional cut. She has the eyes for details and listens to the customers.
Styling door lana•Vrouwen knippen
Zoe•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam aan bij deze salon omdat ik de dag ervoor bij een andere kapper heel slecht gezette highlights had gekregen, die oranje waren en totaal niet wat ik wilde. Iana heeft mijn haar gered. Ze heeft herstelt wat de andere kapper heeft gedaan en mooie natuurlijk overlopende kleur aangebracht aan de onderkant. Ze overlegd veel en luistert goed naar je wensen. Ik ben heel blij met mijn haar.