Netjes ontvangen en heel goed geknipt. Ze dacht goed met je mee. Ik ben erg tevreden!
Styling door lana•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor 20,- erg netjes geknipt. Zelf heb ik een vrij simpel te knippen kapsel en daarvoor kan ik deze salon zeker aanraden, voor ingewikkeldere haarstijlen geen idee.
Styling door Nael•Mannen knippen
Ivo•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige service, keer op keer perfect resultaat zonder pijn! Erg professioneel en aardig. Zeker een aanrader als je een goede kapper zoekt die ook je wenkbrauwen perfect kan doen!
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Nina•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies. Ik heb dun haar en Lana raadde aan wat kortere coupe te nemen met bepaalde lengte laagjes voor meer volume. Ze vond het niet erg om opnieuw te beginnen toen halverwege bleek dat het nog korter mocht