De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2926 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Goede sfeer. Lieve mevrouw.
Netjes ontvangen en heel goed geknipt. Ze dacht goed met je mee. Ik ben erg tevreden!
Voor 20,- erg netjes geknipt. Zelf heb ik een vrij simpel te knippen kapsel en daarvoor kan ik deze salon zeker aanraden, voor ingewikkeldere haarstijlen geen idee.
Geweldige service, keer op keer perfect resultaat zonder pijn! Erg professioneel en aardig. Zeker een aanrader als je een goede kapper zoekt die ook je wenkbrauwen perfect kan doen!
Goed advies. Ik heb dun haar en Lana raadde aan wat kortere coupe te nemen met bepaalde lengte laagjes voor meer volume. Ze vond het niet erg om opnieuw te beginnen toen halverwege bleek dat het nog korter mocht