Fijne kapper. Snelle en kwalitatief goed geknipt. Bij verlaten salon een gratis pot gel cadeau!
Styling door Hanan•Mannen knippen
Jesse•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier ondertussen al een jaar of 3, en ik ben elke keer weer blij verrast met het resultaat dat de kappers leveren. De werknemers zijn bekwaam, vriendelijk, en denken graag met je mee. Echt een aanrader! :)
Vrouwen knippenToon alles…
Yara•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great ! Professional !
Styling door Nael•Mannen knippen
Nick•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
The experience was really good !
Styling door Nael•Kleuren - volledig
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom uitstekend geholpen tijdens mij bezoek aan het salon. Personeel gaat vakkundig en zorgvuldig te werk. Ze denken met je mee en geven advies op basis van je haarstructuur.