Heel goed! me haar is prachtig gefohnt het zit na dagen nog perfect
Styling door Nael•Föhnen / Stylen
Marijke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel persoonlijk,hij neemt ook alle tijd voor je dus echt top.
Styling door Hanan•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer en de eigenaresse is een ontzettend leuke man. Heel goed gekleurd en geknipt en er wordt de tijd voor je genomen! erg tevreden over het eindresultaat!
Styling door Nael•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Enige minpuntje was dat ik een kwartier later dan de geboekte tijd aan de beurt was.
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Matthanja•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond dat het heel erg leuk en professioneel werd gedaan. Alles was heel mooi.