Het was een super gezichtsbehandeling door Dominique! Heerlijke massage erbij gehad, en onverwachts make-up erna. Niks vd roodheid te zien en erg blij met mijn nieuwe 4 in 1 BB cream. Ging met een big smile de deur uit. Tot gauw lieve dames!!! <3 X
Artie•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk ontvangen en geholpen door de dames.