Ik word altijd vriendelijk ontvangen, goed geholpen door alle dames. Jullie zien er altijd goed verzorg uit.
Shanti•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De ontvangst is fantastisch. Je wordt op je gemak gesteld en er heerst een hele serene sfeer.
De dames zijn heel aardig, behulpzaam en bijzonder lief voor de klanten.
Over de behandeling ben ik heel tevreden en ik kom zeker terug.
Christine•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Thanks Dominique! I will come back soon
Julissa•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Was erg ontspannen en ze nam de tijd om alles zorgvuldig te doen. Echt genieten zo!
S•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige medewerkster, mij goed geholpen en uitgelegd wat ze deed. Helemaal top👍🏼