The staff was really lovely and place was really clean.
Kunstnagels of nagellak verwijderen
Simla•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed ontvangen.
Hightea was uitstekend.
Behandelingen uitstekend.
Zeer vriendelijk, hulpvaardig, goede uitleg.
We voelden ons welkom.
Wij gaan zeker nog terug.
Een aanrader !!!!
Valérie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The place looks good, but I think Eyebrow waxing is a but overpriced.
There are better quality-price deals in Rotterdam centre.
Wenkbrauwen harsen
Aida•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nou om heel eerlijk te zijn was ik met stomheid geslagen dat de prijs voor gellak aanbrengen is verhoogd naar €55,00 dat is een prijsstijging van meer dan 20%!!! En het eraf halen kost €20,00 ook meer dan 20% opgeslagen. Dat is het absoluut niet waard dus dat laat ik niet meer bij Vcosmetics doen