Vandaag eerste pedicure bij V cosmetics gehad, of beter, genoten. Tot nu toe is geen enkele medisch pedicure erin geslaagd mijn likdoorns volledig te verwijderen, dus ik ben zeer verrast dat Julia dat vandaag wel heeft gedaan. V cosmetics heeft er een vaste klant bij. Ik kan V van harte aanbevelen👍👍
Bert•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Topbehandeling!
Nagelversteviging
Brigitte•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij met mijn nagels. vriendelijke en professionele medewerkers!