Voor de eerste keer bij de junior wenkbrauw styliste m’n wenkbrauwen laten waxen en laten verven (henna)
Heel nauwkeurig en lief heeft ze mij geholpen. M’n wenkies zien er heel mooi strak en toch natuurlijk uit de komende tijd. Top gedaan Britt!!!
Joelle•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een en al gezelligheid , vind het gewoon even tot rust komen . Eerst de zonnebank daarna de wenkbrauwen . Is gewoon altijd genieten .
Lely•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangst, goed overleg over de mogelijkheden voor mijn wenkbrauwen. Ik had duidelijke wensen voelde me hierin serieus genomen. Blij met het resultaat! Alexandra
Alexandra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom er altijd met plezier super vriendelijke mensen,,is echt een aanrader