Mijn moeder en ik komen al een lange tijd bij else.
Zij is super goed in haar werk en erg perfectionist.
We gaan altijd super tevreden de deur uit.
Elsie je bent een topper!!!
Bedankt dat je onze wenkies altijd zo mooooi maakt
XxX
Stacey•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Else is echt een professional. Ik heb bij haar een PMU behandeling ondergaan en ze legt goed uit hoe en wat ze gaat doen, ook tijdens de behandeling. Daarnaast goede info gehad over de nazorg. Deze salon is echt een aanrader.
Rachel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal blij met wimpers. Heel mooi gedaan door Melissa.
Marieke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kreeg een warm ontvangst in de nieuwe en prachtige salon van Else. Wat een pareltje!
De laserbehandeling heb ik zeer positief ervaren!
Else is kundig in het geruststellen en gaat uitermate professioneel te werk.
Kortom; breng vooral een bezoekje aan de salon.
Shanti•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer super geholpen in een prachtige salon, waarbij ik met de mooiste wenkbrauwen de zaak uitliep! De nieuwe salon in stijlvol ingericht en is heel mooi gelegen in de binnenstad van Weesp.