De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1680 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Buitengewoon aardig en deskundig
Prima
Nice stay, good treatment, everything ok,
Geweldig, netjes snel pijnloos en met een glimlach geholpen. Aanrader!
Mijn 2de mass. bij Veda gereserveerd, maar a.g.v. roosterwisselingen: iemand anders. Prettig wanneer dit van tevoren per mail wordt gecommuniceerd of dat je dit kunt aanvinken bij het reserveren ... De massage zelf was vreselijk, omdat het véél te koud was(!) De verwarming deed het niet, olie zou warm zijn, maar de handen van de masseuse waren te koud door de lage omgevingstemp. Handdoeken niet opgewarmd. Ze deed wat ze kon, maar kippenvel bij mij. 1ste x geweldig, 2de x het tegenovergestelde.