De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1681 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ken geen betere pedicure, dus ik ben inmiddels vaste klant. Ik heb meerdere salons geprobeerd. En bij Florenza zie ik echt het beste resultaat. Ik had hele slechte nagels (kalk), maar door haar behandelingen zien ze er nu echt veel beter uit. Ze zijn mooi aan het herstellen, terwijl ik voorheen echt niet wist wat ik moest doen. Ze geeft ook goede tips, waar ik echt wat aan heb. Lieve vrouw, goed in haar werk.
Toen ik aan kwam was het erg druk en chaotisch. Ik moest 15 minuten wachten en kreeg geen water aangeboden. De massage was prima, maar geen introductie, dus voelde me een beetje een nummertje.
Heel erg prettig, ik kom hier vaker en het helpt me erg om meer ontspanning in mijn lijf te krijgen.
Ik kom hier nu al een paar jaar ,geweldige fijne massage ,met een zeer vriendelijke Florenza!!!
Florenza is echt geweldig! Ik kom al 2-3 jaar bij haar omdat ik snel last heb van kloven en lastige, lelijke nagels heb. Zij weet het steeds meer te verbeteren waardoor ik eindelijk volgend jaar weer zonder nagellak op slippers kan lopen. Dat kon de afgelopen 22 jaar niet. Ze geeft de beste pedicure behandeling! Ik heb er veel geprobeerd, voor mij geen ander meer. Ze is naast dat ze heel kundig en professioneel is, ook heel vriendelijk 😊