De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1681 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Was een fijne ervaring. Ik werd echt in de watten gelegd. Aanrader!
Amazing, friendly and caring
Fijne plek om te komen! Gezellig en wordt goed geholpen! Na weggeweest weer terug, en blijft een goede plek om te komen, ik kom zeker weer!
Was een prima behandeling. Kom weer graag terug.
De wenkbrauwen zijn mooi gedaan. Echter, kwam ik voor alleen mijn wenkbrauwen waarna medewerkers tegen elkaar gingen praten hoe ze liever niet mensen wilde die alleen voor de wenkbrauwen kwamen. Dit deden ze 2 meter van mij af, wat totaal geen welkom gevoel gaf Ook had ik de afspraak om 17.30 en werd ik pas om 18.00 behandeld. De behandeling zelf was wel prima.