The space where the treatments are done is in a dodgy place . The flat it’s very clean and well maintained though.
The person who did my brows was lovely and very careful. The eye browns turned out perfect. Keep in mind that they don’t speak englis
Wenkbrauwen harsen
B.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede behandeling, rustig en met aandacht.
Vrouwen harsen - Brazilian
anoniem •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling maar in een setting die armoedig aandeed
Medische pedicure
Saskia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gel polish badly put on, they didn’t have a nail clipper… and because the nail drill didn’t work she used a nail file to remove old gel. I was in a rush and already sitting there for 30 mins, I did my other foot myself.
Gellak pedicure
Anonymous•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, progfessionele behandeling. Giovanna werkte efficiënt en deed een extra laagje aan de punten waardoor de houdbaarheid van de lak verlengd wordt. Was voor mij de tweede keer gellak en is opnieuw erg goed bevallen. Tot de volgende keer!