Bij Villa10 geweest voor een after summer glow gezichtsbehandeling.... echt WAT EEN AANRADER! De behandeling is zo rustgevend, en met een mooie verzorgde en stralende huid weer naar buiten. Geweldige afsluiter van mijn vakantie 😊
Nicolette•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag weer een super fijne gezichtsbehandeling gehad met hele fijne producten!
Ilse •10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb een heerlijke wenkbrauwen behandeling gehad, ik ga over zes weken weer , en dan ook een micro nalding , de dame is heel aardig denk met je mee, en goede adviezen.
Antoinette•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden
Over het advies , deskundig is Martine
Fijne ambiance
Dus aanrader
Brigitte•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor mij de derde keer alweer, dus heel erg tevreden. Heel geduldig en secuur geholpen door Martine. Deze keer voor het eerst een wenkbrauwlift gehad. Even wennen, maar heel erg mooi gedaan. Topsalon en bovenbuurvrouw.😉