Zojuist weer mijn wenkbrauwen laten verven en mooi laten stylen door Martine en tijdens de behandeling ook meteen heerlijke vochtinbrengende hyaluronpads onder mijn ogen en op mijn lippen. Het ziet er weer super uit! Altijd fijn om door Martine behandeld te worden. Ze is professioneel, heeft veel kennis in huis en weet precies waar ze mee bezig is. Ze luistert goed naar wat je wensen zijn en geeft altijd uitleg voor ze iets gaat doen en het is ook gewoon altijd heel gezellig.
Myra•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne afspraak! Ik ben zeer tevreden. Heel blij met mijn mooie wimpers.
Tamara•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zaterdag hebben mijn wenkbrauwen weer een touch-up gekregen. Weer zo blij mee! Behandeling was in anderhalf uur gedaan. Martine heeft alle rust en tijd voor je. En m’n wenkies zien er weer helemaal opgefrist uit.
Bianca•11 maanden geleden
Geverifieerde review
ik vond het spannend het resultaat is perfect tot nu toe en heb er alle vertrouwen in
Ellie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Villa10 is gevestigd in een prachtig mooi pand, de ruimte is mooi ingericht en professioneel. Martine stelt je op je gemak en geeft voldoende uitleg over de behandeling. De behandeling doet ze netjes en goed met mooi resultaat. De volgende behandeling staat al geboekt!