Afgelopen woensdag mijn derde behandeling gehad, nek vooral en de schouders.
Donderdag voor de eerste keer in jaren pijnvrij wakker geworden.
Voel nu na iedere behandeling sterk een progressie vooruitgang.
Ben zeer tevreden omtrent het behandelplan en de aanpak van Asha🙏👍🏻
Behandeling door Asha•Deep tissue massage
Ben•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede vibe, hele fijne massage
Behandeling door Sabrina•Deep tissue massage
Kim•2 maanden geleden
Geverifieerde review
De ontspanningsmassage was oprecht de beste die ik in lange tijd heb gehad. Sabrina is vriendelijk en geïnteresseerd, maar duidelijk ook heel goed in haar werk. Ze wist precies alle punten te vinden die vast zaten of pijnlijk waren en deze goed los te maken. Ik kom zeker terug!